sobota, 21 marca 2015

GMK - Świat niecodziennej rozrywki



Było ich czterech, w każdym z nich inna krew, ale jeden przyświecał im cel - założyć blog, na którym mogliby pisać o tym, co lubią najbardziej. GMK nie ma nic wspólnego z Machine Gunem Kellym, nie jest też ukrytym pododdziałem CKMu. Gry, Montaż, Książki – to trzy rzeczy tworzące sedno GMK Universe.

Nie mam pojęcia, czy Share Week jeszcze trwa, czy też już się skończył. Jeśli trwa – jestem na czasie. Jeśli się skończył – uskuteczniam tu perfidną reklamę, której nie mogę ukryć pod przykrywką blogosferowego wydarzenia. Miejmy więc nadzieję, że się skończył, bo perfidna reklama to klucz do wielkich pieniędzy!

Pierwsze miliony zgarnąłem właśnie od chłopaków z GMK. Trudno powiedzieć cokolwiek zaskakującego o ludziach, którzy potrafią zdefiniować się w trzyliterkowej nazwie. Mógłbym tu jednak przytoczyć anegdotkę opowiedzianą przez wspólną znajomą moją i Drejxa – „No przyszłam do niego, siedzę sobie, siedzę, a on gra! Położyłam się na łóżku z nudów, a ten dalej gra! TAKA LASKA MU NA ŁÓŻKU LEŻY, A ON NAWET WZROKU OD XBOXA NIE ODERWAŁ!”. Kiedy więc chłopaki mówią, że chcą dzielić się swoimi pasjami – możecie mieć pewność, że to rzeczywiście coś więcej niż hobby.

PS. Sprawdziłem. Share Week trwa do dzisiaj. Musze oddać pieniądze. :<